17 Haziran 2010 Perşembe

Taşınıyoruz

Dördüncü gün yani bugün, sabah belediyedeki eşyaları yeni binaya taşıdık. Karşı binaya taşımak için kamyon getirdiler. 5 metre faydası olmuş olabilir. Her şeyi taşıdık. Artık daha geniş bir ofisimiz var ama eski bina hoşuma gidiyordu. Fotoğrafını çekeceğim. Şimdi internet sorunumuz var. Yarın halledeceğiz sanırım. Taşınmadan sonra bilgisayarları kurarken bir tanesini patlattım. Tahminen güç kaynağı yandı. İlk kez böyle bir şey başıma geldi. Bir türlü çalışmıyordu. Elektrik geldiğine dair bir işaret yoktu. Ben de güç kaynağını açıp kapatıyordum. Bir anda patladı. Belki akımı değiştirdim. Umarım ana karta falan bir şey olmamıştır. Uzun süredir kullanılmayan bir bilgisayarmış ama çalışıyormuş. Patlamadan önce de çalışmıyordu. Günün heyecanı oldu işte. Sonra Nuria bizi yürüyüşe götürdü. Pek yürümedik, arabasıyla 18km ötedeki göle gittik. Orada hayatımda ilk kez kuş gözlemi yapmış oldum. Gerekli donanımları vardı ve profesyonel gözlemciymiş zaten. Bu dünyada var olduklarını düşünmediğim pokémon gibi ördekler gördüm. Hatta bir tanesinin dişisi yavrusunu sırtında taşıyordu. Birbirini takip eden yavrular süperdi. Sonra milattan önce III. , II. , I. yy.'da yapılmış yerleşimlerin olduğu arkeolojik kazı sahasına gittik. O zamanlar için gerçekten çok iyi yapılmış evlerdi. Şimdikilerden tek farkı, malzemesi. Tabii yine ovayı görüyordu ve manzara muhteşemdi. Telefonumun şarjı bittiği için fotoğraf çekemedim. Bu arada artık yeni bir Vodafone ES hattım var. Sonrasında Candeleda'ya gittik orada tarçınlı kar yedik. Uzun uzun yaşam şartlarından konuştuk. Şu an evdeyim ve yarın fırsat bulamayacağım için oturdum bunları yazıyorum.

Nuria'ya göre ben geleli sanki bir ay olmuş. Bana da öyle geliyor. Bu arada İspanyolcam sadece kelime bazlı ilerliyor, haftaya Cervantes'te çalışmış birinden ders almaya başlayacağız büyük bir ihtimalle. Ondan sonra cümle kurmaya başlarım diye düşünüyorum. Dolu dolu 4 gün böyle geçti işte. Artık uyumam lazım. Yarın iş başı. Hafta sonu neler yapacağız görelim bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder