7 Ekim 2010 Perşembe

Plansız İtalya Avusturya -Bölüm 1-

Plansız programsız çıkılan Avrupa gezisi. Aslında Madrid'den başlıyor ama şu sıralar Madrid yakınında ikamet ettiğim için buraları geziye katmadım. Milano'ya inişim ve sonrasında kafama göre yaptığım yolculuk. İnterrail planlaması yapan arkadaşların önünde saygıyla eğiliyorum, hiç bana göre bir iş değil onu anladım.

Gezimiz Milano yakınında Arona adlı bir kasabadan başlayıp Milano'nun ara sokaklarından Avusturya Graz'a kadar giden bir trenle devam ediyor. Viyana'nın fethedilmemiş kiliselerinin gölgelerinden dolanıp aynı yoldan geri dönüyor ve içimizde kalmasın denilerek Venedik sularında son buluyor.

7 Ekim 2010 Perşembe

Sessiz bir sonbahar sabahı saat 5 sularında evdeki yavru kediyle vedalaşıp yola çıkmıştım ve güne sokakta gördüğüm İspanyol polislere "Hola!" diyerek başladım. Gün doğmadan yola çıkmamın sebebi Madrid’e otobüsle 2-2:30 saat mesafede bir kasabada ikamet ediyor olmamdı. Uçağım öğleden sonraydı ama bir sonraki otobüsle uçağa yetişmem riskli olabilirdi. Plansız gezimde sabit olan tek nokta Madrid-Milano arası gidiş-dönüş aldığım uçak biletiydi.

Saat sabah 8, yer Büyük Madrid Otogarı, birkaç metro aktarmasıyla en yakın Decathlon’u buldum ve çanta, suluk ve yağmurluk aldım. Çantam vardı ama bu uzun yolculuk için belden kavramalı daha fazla hacimli bir dağcılık çantası aldım. BIONNASSAY 32 sırt çantası, uçakta kabin içi baş kısmındaki bölmelere uygun boyutlarda. Bu nedenle easyJet gibi ucuz havayolu firmalarında fazladan ücret ödemeniz gerekmiyor. Artık çantam da vardı ve her şey hazırdı. Madrid’e erkenden geldiğim için rahat rahat Barajas havaalanına gittim ve kısa bir gecikmenin ardından yola çıktık.